Ordning på torpet


E hade en lugn natt, stackar’n sa att han vaknat till vid 23 & tänkt att ”Nu måste jag skynda mig att somna om innan medicinen slutar verka & jag får ont i örat igen!”…

Själv tog jag en hutt Ny-Quil och sov som ett barn efter att ha lämnat förhållningsorder åt maken om vilket febernedsättande stod på tur & hur mycket utifall att E skulle vakna.

Maken ringde precis efter att ha varit tillbaka på VC med E, nu kunde läkar’n konstatera att vi inte inbillade oss igår och han fick det eftertraktade receptet på KVP’nin… 🙂 Skönt att veta att han kommer att må bra igen om några da’r!

Mamma har erbjudit sig att komma ner ett par da’r tidigare & passa E om det behövs, men det ska nog funka ändå.

Själv mår jag väl sådär, envis förkylning som inte vill ge sig, ska nog motbomba med Kan Jang när jag kommer hem. Maken är också skrovlig i halsen, men kämpar på.

Kommentera

