Buzz!


Som jag nämnt tidigare så är jag Buzzador.

Som Buzzador får du gratis testa nya artiklar & tjänster innan de kommer ut på marknaden. Din motprestation är att du berättar om produkten/tjänsten för dina kompisar. Oftast får du också en skrälldus med varuprover att dela ut.

Just nu testar jag en härlig ny duschkräm från Dove: Visible Care Renewing Cream Body Wash. Den finns under produkter/Ren & vacker hud/Dusch, det går inte att länka direkt…

Efter att ha använt den i ett par veckor kan jag konstatera att den håller vad den lovar! Jag brukar normalt smörja mig med BodyShop’s Bodybutter efter att ha duschat, men för att verkligen testa den här produkten så har jag inte smörjt in mig nå’ alls, och jag är jättefin i skinnet! Den löddrar suveränt bra; och är dessutom väldigt dryg. Att den är tämligen doft-neutral passar ju jättebra om man vill använda en parfym!

Jag har ett gäng varuprover som jag gärna delar med mig av mot att du som motprestation berättar för mig vad du tycker om produkten. Maila mig på ninnibeth@yahoo.se med din adress så skickar jag! 🙂

En annan produkt som jag testar just nu är L’Oreal’s nya hudvårdsserie Youth Code. Jag var lite ”orolig” för att testa en ny ansiktsvårdsprodukt eftersom jag haft problem med mitt hy ända tills jag för nå’t år se’n testade Shiseido. Det är ju inte ett billigt märke precis, men jag har sett det som en investering eftersom det funkar. Men nu med L’Oreal Youth Code så uppnår jag samma resultat, eller kanske aningen bättre än dyra Shiseido! Gissa vilken produkt som kommer att få bo i mitt badrumsskåp i fortsättningen?! 🙂

Jag har så’na varuprover med, så precis som ovan, maila mig på ninnibeth@yahoo.se så skickar jag prover om du lovar maila mig en recension! 🙂

Vill du veta mer om Buzzador, kolla här: http://www.buzzador.com?refstr=ninnibeth&lang=SE

Vill du anmäla dig direkt så gör det här: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=ninnibeth

Kommentera

