Frimärke


E har suttit som ett frimärke på mig hela da’n, stackar’n… 😦

Öroninflammation skulle jag inte önska min värsta ovän, eller iallafall inte nå’n längre stund… 😉

Pratade med en kompis idag & fick höra en hel del om vad som pågår ”bakom kulisserna” med gemensamma kompisar, jag är glad att jag inte förstår hur dom tänker, för till den nivån hoppas jag att jag aldrig sjunker.

Maken kom hem stolt som en tupp med nya bilen; han har haft en lång dag, men nu sitter han i soffan & går igenom papperen och mår nog ganska bra… 🙂

Imorgon blir det han som får stanna hemma med E; hoppas att han får antibiotika imorgon så han hinner bli av med öroninflammationen tills B’s kalas.

Själv tänker jag ta mig en skvätt Ny-Quil & krypa i säng så fort CSI slutar, är inte piggast idag!

Kommentera

