Skål!


Fast jag VAB’at större delen av veckan så kändes det riktigt, riktigt skönt när det var dags att gå ut i det strålande solskenet & åka hem efter jobbet!

Maken var hemma med febrig B, hon har legat på runt 37,7 – 37,9C hela da’n och är snorig & hostig. E gick till skolan & gick hem med en kompis; får väl hör imorgon vad kompisarna sa om Nasa-prylarna eftersom han ska sova över där. 🙂

Maken har skottat snö som en liten iller & grävde fram grillen idag, så det blev premiärgrillning med pommes, bea & majskolvar. Till det J P Chenet’s cabernet-syrah. Vad kan man mer önska?! 🙂

Ringde min allergiläkare idag & vi kom överens om att mina värden på spirometrin är helt ok, så han langar över lite droger till mig via apoteket, så ses vi till hösten om jag inte kurkar totalt nu under våren…

Nu är det dags för Let’s Dance. Tröttnade lite förra veckan när Kylskåpet fortfarande fick stanna kvar, men B vill titta, så jag lär väl göra henne sällskap i soffan. Fast danstävling är det ju inte längre, utan snarare lyteskomik blandat med en massa dumma svenskar som ska göra sig lustiga & rösta på den som absolut inte kan dansa…

One thought on “Skål!

Kommentera

