Conflict of interest


Efter maten idag ringde en kompis till maken. Har vi nå planer på lördag?

Han ville bjuda in oss på födelsedagsmiddag. (Jag förstår att det låter lite väl sista minuten för de flesta, men med latinos så är två dagars framförhållning ett under av planering faktiskt… 😉 Vi har ofta blivit bjudna på middag samma dag som det är planerat, och är lika spontana själva…)

E mår ju bra nu, men B hade 37,7C i eftermiddag.

Och det är ju Melodifestivalfinal på lördag.

Och V&S brukar ha ena sjujäklars partaj.

Nåja, vi bestämde oss iallafall för att om B mår bra så kommer vi.

Nu ska jag bara försöka bestämma mig för om jag ska hålla tummarna för att vi ska titta på Mello eller gå på partaj på lördag… 😉

One thought on “Conflict of interest

  1. Jag hade valt partaj! 😀

    Men, såklart, jag är ju inte särskilt intresserad av melodifestivalen heller…

    Vad ni än gör hoppas jag att ni har det härligt i helgen!

    Kram!

Kommentera

