Puh!


Nu kommer det att vara fullt ös ett tag framöver igen; nästa helg ska vi eventuellt upp till Kungsberget med kompisar, se’n helgen därpå så är det B’s 11-årskalas med alldeles för många gäster som vanligt (sms’ade 16 pers som alla har varsin familj; en har svarat att dom inte kan komma, 10 har sagt ja, så vi lär bli minst 40 pers igen – härligt att ha så många underbara kompisar), se’n blir det hajk helgen därefter så maken & jag ska väl hitta på nå’t. Första helgen i april åker vi upp med ungarna till mina föräldrar eftersom dom ska vara där hela påsklovsveckan. Andra helgen i april blir det kryssning tillsammans med 3 eller eventuellt 4 andra par, se’n i mitten på april blir det eventuellt en långhelg i Sälen och sista helgen i april har jag klassträff – helt sinnessjukt att det är 25 år se’n jag gick ut högstadiet! 🙂

Ibland stannar jag bara upp & sjunker ner i hur bra jag har det just nu; efter över 14 år tillsammans så är maken & jag mer sammansvetsade än någonsin, ungarna mår bra & har det bra i skolan, jag har stort förtroende både bland elever & personal i skolan, jag har en så stor kompiskrets att vi inte hinner umgås ordentligt, vi umgås regelbundet med 4 grannfamiljer och hjälper varandra med det som behövs i vardagen, och delar en god middag med jämna mellanrum, jag har fått ett styrelseuppdrag, det är stora saker på gång på jobbet, vi har pengar på banken och vi mår alla bra… Vem kan önska mer?

🙂

4 thoughts on “Puh!

  1. Du kan väl alltid önska dej en date med mej? Vi kanske kan ses v 15 när det verkar som om alla barnen är iväg på påsklov? Du och R kanske har lust att käka en middag eller nåt med oss?

  2. Va? Har dom påskolv en hel vecka efter påskhelgen? Och jag tyckte det var konstigt att B&E har påsklov veckan efter påskafton istället för samma vecka!

Kommentera

