Födelsedagsmånad


Mars är födelsedagsmånad i vår familj; B fyller år 24 mars, och två av mina äldsta/bästa vänner fyller den 28 mars. På B’s önskelista står det musik, kläder & smycken, men till C&A som är sanna gourméer duger bara det bästa; när dom åker till Spanien kommer dom hem nedlastade med Pata Negra, Olivolja, chorizos, oliver & annat smått & gott, så efter goda recensioner från vänner så tänkte jag shoppa lite gott från Italien den här gången; Butik Citronodlingen. Att hon dessutom har en Tävling där just nu gör ju inte saken sämre! 😉

Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska handla… Tror det är klokt att beställa efter lunch så man inte shoppar sig mätt; det ser ut att kunna vara lätt hänt… 🙂

Kommentera

