Sportlov


Maken drog med sig kompisens son hem efter skidbacken också; inte helt ok med mig eftersom jag jobbar & vill ha ungarna i säng tidigt; lämpade över hela ansvaret på honom och satte mig & betalade försenade räkningar istället. Tror inte han gör om det… 😉

Imorse var killarna uppe strax före 7 (dvs före mig t o m), så det var bara för maken att kliva upp – som sagt, tror inte han gör om det… 😉

Nåja, räkningarna är betalda, och det blev t o m en skvätt pengar över trots att maken glömde lämna in reseräkningen i tid. Det blir en skoj månad det här! Och hans lön i mars borde bli jätteskoj med… 😉

Igår fick jag en fråga som fick mig att börja gräva i lite arkiv & leta på nätet; hittade en massa som bekräftade mig själv och gav mig en rejäl klapp i ryggen. Ibland behöver man inse att man faktiskt är riktigt bra på en del saker! 🙂

2 thoughts on “Sportlov

  1. Bra jobbat tjejen!! Du ska verkligen ha ryggdunk för det där!
    Hur går det med resan då till Kuba? Har ni hittat nån bra än?
    Må så gott! *kram*

  2. 🙂 Tack!

    Det där med kubaresan ligger lite på is. Jag vill ärligt talat inte åka, så då får maken leta biljetter, och för honom är det ett nödvändigt ont att åka, så han letar inte heller…

Kommentera

