Snörvel & vårtecken


Åkte etanolbuss till jobbet imorse. Efter ett tag kände jag hur det började svida i ögonen & jag blev täppt i näsan. Ringde SL som skulle ta den ur trafik eftersom dom misstänkte läckage. Kändes som att sitta i en gasoltub ungefär. Och nu har jag en huvudvärksunge som sitter & knackar mig i pannbenet…

Mrinda efterlyste vårtecken, så jag tänkte dela med mig av den här bilden jag tog på väg till jobbet igår morse…

Kortärmat är väl ett ganska tufft vårtecken? 😉

I övrigt så snöar det här utanför kontorsfönstret idag, så nå’ annat vårtecken kan jag inte bjuda på…

5 thoughts on “Snörvel & vårtecken

  1. Meh, det finns ju andra vårtecken. De syns inte, men vid minsta lilla solsken så kvittrar fåglarna som tokiga. I alla fall hemma hos mig 🙂

  2. Det var en kaxig en! hihi. Vårtecken, ja dt är nog fågelkvittret ute trots den hemska snön.. hoppas avgaserna rensats ur ditt system nu! kram

Kommentera

