Full fart


Efter vår middag i lördags & pengarna från Spanair har våra sportlovsplaner ändrats; nu blir det skidhelg med familj & kompisar istället för partaj med kompis. Familjen först, alltid!

Och min kompis ska jag ju träffa i april iallafall när det är dags för 25-års klassträff… 🙂

Och L har ju varit min kompis se’n dagis, så hon förstod mig utan problem. Eventuellt skulle hon boka av, men åker troligtvis med en annan kompis istället. Härligt med vänner som inte tolkar utan bara förstår! 🙂

Idag får jag ett extrabarn igen; K’s mamma måste jobba senare, så hon undrade om sonen fick följa med oss hem. Han ska ju ändå med på scouterna se’n, så det är ju inge’ problem. Och en unge till vid matbordet är ju bara skoj!

Igår följde A med oss hem för att göra läxorna tillsammans med E, men det blev bara flams & trams, så det gör jag inte om. Förra veckan gjorde E måndagsläxan hemma hos P, men skrev alldeles för lite, så det blev bakläxa. Nej, back to basic med unge herr E!

Kommentera

