Snön faller…


Känner att jag börjar bli i minoritet med att gilla snön, men jag njuter helhjärtat & råder folk som inte gillar snö att tänka över sin boendeform… 😉

Blev en vända med Wii Fit igår igen, vågen fortsätter neråt! 🙂

Fick dessutom en inbjudan till klassåterträff i slutet av april, så nu har jag ju ett lagom långsiktigt mål att sikta på! Motivation är det bästa som finns!

Maken tyckte vi skulle ta tag i det här tillsammans, så snart ska jag sätta mig ner med ungarna & botanisera ibland alla VV kokböcker jag har. Speciellt den Italienska kokboken jag fick av Mrinda verkar spännande! 🙂

När jag ser mig om i bekantskapskretsen så inser jag hur rätt jag valde när jag träffade maken & vi bestämde oss för att bilda familj.

Han stöder mig, han ställer alltid upp, han avgudar sina barn, han struntar fullkomligt i sitt ”macho-arv” (förutom där det behövs! 😉 ) och plockar fram dammsugarn när det behövs, han VAB’ar lika mycket som jag, han är aldrig elak och är den förste att be om förlåtelse. Visst, även solen har sina fläckar, men i det stora hela så är jag mer än nöjd! 🙂

Kommentera

