Slö, men effektiv söndag


Satt vid datorn alldeles för sent igår, och sov följdaktligen till 10:45 imorse. Tror jag håller på att bli tonåring igen! 😉

Vi fick en kickstart på morgonen eftersom ungarna var bjudna på kalas kl 13; men vi hann med ett par minuter tillgodo.

Vi fick en kopp kaffe av vår kompis, se’n drog jag & maken till Bauhaus för att köpa ny kran till badrummet; se’n blev det en ny brevlåda & lite annat av bara farten… Fortsatte se’n till ElGiganten där vi köpte nytt tangentbord till min dator & ett par högtalare till B’s dator. Se’n iväg hem till D för att hämta ungarna & få oss lite fika… 🙂

Vi hade pizza kvar till maken (=min m ost från igår) & ungarna, men jag hade ingen, så vi åkte till Pavarotti i Ärvinge & köpte en pizza till mig. Pizza två da’r i rad. Hoppas jag kommer iväg & simma imorgon! 😉

Har suttit & gäspat se’n strax före 21, så nu kryper jag nog i säng, efter att jag har kollat rss’en en omgång först förstås! 🙂

Veckan blir ganska ok:

* Måndag – Förhoppningsvis vattengympa & yoga i simhallen.

* Tisdag – Ungarna har scouterna, men den här veckan går T’s föräldrar iväg med hela skocken…

* Onsdag – Inget planerat

* Torsdag – Kl 16 kommer dom & monterar nya persienner i alla sovrum! 6 fönster för under 3 000!

* Fredag – Söndag – Inget planerat. Fast jag hoppas vi kan träffa vår guddotter m familj en sväng iallafall… 🙂

Kommentera

