Papperslös!


På ett positivt sätt alltså!

Jag åkte till Solna med ungarna efter jobb & skola, och maken mötte upp där så vi kunde fortsätta till KS tillsammans.

Vi kom dit ganska precis 17.00 & 17:40 satt vi i bilen igen!

Det var en kille före oss i väntrummet, så det blev vår tur nästan genast. Jag följde med E in & maken väntade utanför med B.

Det satt väldigt långt in i örat, så det räckte inte med att bara pilla & dra ut; som den hemska mamma jag är så har jag dessutom gett min son ”vindlande hörselgångar”, så det var svårt att komma åt. Dom duschade i lite avsvällande & lätt bedövande (typ nässpray för öronen…) & se’n gick det bättre. Tänkte be att få knäppa kort på ”fyndet”, men insåg att jag skulle låta som Pruttie, Fisi eller vad dom nu kallar sig… 😉

Vi mötte upp med MG & Tittilila i Kista för kvällsmat; jag käkade en underbart god ananaskyckling från Asian Tapas, och har rapat vitlök ända se’n dess… 🙂

2 thoughts on “Papperslös!

  1. haha jag skrattar så kaffet nästa kommer ut igen .. ta kort på fyndet ! som prutti , fisi , haha N jag dööör av skratt ! nu har mina magmuskler fått gympa på morgonen ! tack …. kram

Kommentera

