Ungar!


Vet inte om jag ska skratta eller gråta….

Igår, precis innan läggdags, kommer E med en hög tops & säger att han vill ha hjälp att göra ren öronen…

Maken skrider till verket, och för att skoja tar han fram en ficklampa för att se att örat var ordentligt rent. Då ser han en vit ”klump” inne i ena örat!

Frågar E om han petat in nå’t? Nääääää… Är du säker? Nja, det kanske kan vara så…. vadå? kanske papper… Närdå? Jääääättelänge se’n, minst två år…

Hmmm…

Vi försökte pilla ut det med en pincett, men man vill ju inte gräva i öronen alltför mycket själv, så vi gav upp efter ett tag.

Maken stannade hemma imorse för att ta med honom till VC, men när jag ringde så hade dom ingen tid förrän 15, så då får jag gå dit med honom eftersom maken har ett möte vid den tiden idag.

För övrigt så måste ni gratta MG som blivit farmor!!! Lilltjejen är hur söt som helst & blev noggrannt välkomnad & skålad för med finaste whiskyn i soffhörnet! 🙂

2 thoughts on “Ungar!

  1. men vilken tokunge !! haha ! ja man ska inte pilla för mkt själv i öronen. hoppas det gick bra hos vc . kram

  2. vet inte vad jag ska säga. Om inte jag har fel lyckades jag stoppa in en ärta för cirka 35 år sedan. 🙂

Kommentera

