Blandat


Ångrade att jag gick ikapp B’s klasskompis mamma igår på Ica. Maken till deprimerande, gnällig människa får man leta efter. Visst, hon har det inte lätt som ensamstående mamma & sonens pappa är en idiot, men man måste ju liksom rycka upp sig & ta tag i sitt liv; man kan inte bara sucka, pusta & stöna! Jo, jag vet, lätt för mig att säga…

Nåja, vi bestämde att K skulle följa med hem & göra läxorna med B, men så ringde han till mamma när jag kom till fritids & det blev bestämt att vi ska köra från nästa vecka. Se’n när ska ungarna ta över & bestämma?

*suck*

Känner att mitt sympatikonto börjar sina – orkar inte pussa rumpa & göra mig till längre. I och för sig så är jag alltid öppen & ärlig med tankar & känslor, men jag tror jag ska ta & finslipa det där lite ytterligare…

Blev fläskkarré m bulgur till middag; ungarna älskade det! Marinerade karréskivorna i en specialsås som blev jättegod; hoppas jag kommer ihåg den till nästa gång! 😉

Ingen träning igår heller; måste lösa det där pusslet snart!

Åh! Är en riktig igelkott idag känner jag! Och det är varken fullmåne eller pms, så det är väl nå’n som tänker jävlas förstår jag… Bring it on! 😉

4 thoughts on “Blandat

  1. Jag har oxo en wii fit som jag tränar på, superroligt är det. kom igen nu, på den ikväll ! 🙂

  2. träna , trän a, träna …. du mår bättre och blir gladare efteråt. seratonin kickar igång vettu : ) kom igen ! Kramis

  3. Ullies & Annie – ni har så rätt – men tiden finns ju inte! Fast ikväll finns det inge bra på tv mellan 20-21 så då vräker jag maken från tv-soffan! 🙂

Kommentera

