Väldigt mycket vardag!


Morgonen flöt på oväntat smidigt; B var uppe, frukosterad & påklädd på 20 minuter! E pratar vi om en annan dag, men han blev klar i tid iallafall…

Har inte fått mycket gjort på jobbet idag; MG har ju dragit in mig i Twitter-träsket & jag alternerar mellan att vada & trampa vatten. Blir nog bra det här! 🙂

Ikväll finns det både vattengympa & yoga på träningsschemat; undrar om jag orkar? Och då menar jag inte rent fysiskt utan latmansmässigt… Se’n brukar jag ju hjälpa B’s klasskompis K med läxorna på måndagarna, så vi får vl se hur det hinns med?

Petade i mig två köttbullar med potatismos på lunchen & känner mig helmätt. Måste vara träningen på Wii Fit som får mig att skärpa mig? På invägningen igår har jag gått ner totalt 0.8 kg på två veckor. Lite väl långsamt för min smak, men troligtvis precis den takt min kropp behöver…

2 thoughts on “Väldigt mycket vardag!

Kommentera

