Sorterarmåndag


Jobba i mellandagarna = sortera, arkivera & städa!

Ganska skönt att få ett par lugna dagar på jobbet så man kan rensa inför 2010, men det var inge’ roligt att kliva upp imorse… Har sovit dåligt & drömt en massa; se’n gjorde jag inge’ annat än gnälla på E på väg till skolan; undrade om jag pms’ade, men kom på att jag visserligen gör det, men enligt definitionen Pre-Mån-Spänningar – det blir fullmåne på nyårsafton… 😉

Längtar så till Nyårsafton! Vi blir ett gäng på minst 10, eventuellt 14 vuxna, och en skock med ungar. Som vanligt kör vi knytis, och i år hemma hos oss så man har nära till sängen… 😉 Ska bli så härligt att parta loss med vår ”Stockholmsfamilj”; det är en välsignelse att ha så många goda vänner i sitt liv, och jag tackar min lyckliga stjärna för dom varenda dag! 🙂

Idag efter jobbet ska jag åka via Kista & köpa ny familjekalender; har en massa kula saker inplanerade redan som jag måste skriva upp – och en av höjdpunkterna är naturligtvis att MG & Tittilila kommer och hälsar på igen! 🙂 Har bokat in hennes ”önskegäster” på middag, så det blir också nå’t att se fram emot! Tänk att man kan få en sprillans syster via bloggen… Det är också en välsignelse att tacka för! 🙂

Börjar låta som en väckelsepredikant, men jag bubblar liksom över av tacksamhet idag… 🙂

2 thoughts on “Sorterarmåndag

Kommentera

