Personlig assistent


B är med mig på jobbet idag. hon har varit här i 2 timmar & kryper redan efter väggarna. Kommer att bli en kul dag det här… 😉

Jag slog in alla klapparna igår, inklusive dom från Tomten (min chef skriver julettiketterna så dom inte ska känna igen min handstil!), så ikväll blir det till att packa så vi kan åka direkt efter jobbet imorgon! 🙂

Och innan julen ens är firad så är nyårsplanerna i full gång! Det blir fullt hus hemma hos oss i år; vi blir runt 13-15 vuxna & lika många barn. Knytkalas som vanligt. Vi brukar träffas varje nyår, men det varierar var vi håller hus. Ser framför mig ett vardagsrum med en ocean av madrasser med sovande ungar! 🙂

4 thoughts on “Personlig assistent

  1. kul med nyårs fest. nyår e speciellt och lite extra härligt att umgås med vänner : )

    ikväll ska jag slå in alla paket ! kram

  2. mm för mig med i den mån det funkar att ha lite rajraj : ) på nyår alltså. däremot går alkohol bort för mig på jul. ngn nubbe kanske men annars must.

  3. Eftersom min pappa är periodare så törs man inte dricka nå’ starkare än Tomtegrogg (50/50 m julöl & julmust). Fast när han gått & lagt sig så brukar vi ta oss en liten rom eller två… 😉

    Fast på Nyåret så är det fullt ös, med den naturliga begränsningen som småbarn innebär förstås…

Kommentera

