Jag sa nej!


Jag har ju alltid varit den där mamman & kompisen som ”ställer upp” när det behövs; den som samlar pengar, organiserar, planerar & fixar, men så fick jag besked igår kväll om att det skulle vara styrelsemöte på onsdag kväll med scouterna, och jag sa ifrån att jag inte kan komma!

Att säga nej är väl inget att vara mallig över, men för en gångs skull så klev jag av Duktig-tåget för att jag insåg att jag inte skulle hinna med det också under veckan…

Måste försöka hitta nå’ bra presenter till skolavslutningen också; två lärare och 4 fritidspersonal… Funderar på nå’n choklad från Kahls kanske? Eller nå’n bok? Tips mottages tacksamt! 🙂

Hade för mig att skolavslutningen var på måndag nästa vecka, men det är ju nu på fredag, så det brinner i knutarna!

Veckan är tämligen uppbokad:

* Idag – Troligtvis åka förbi Kista & köpa avslutningspresenter

* Tisdag – Avslutning på scouterna. Presenter?

* Onsdag – Torsdag – Inget

* Fredag – kanske Avatar med ungarna

* Lördag – Barnkalas i Skogås. Vi sover över, så jag måste hinna packa…

* Söndag – Om vi kan ”dumpa” ungarna nå’nstans så behöver vi köpa dom sista julklapparna…

4 thoughts on “Jag sa nej!

  1. lämna barnen en stund i skogås och handla i farsta centrum på söndag ?

    en fruktkorg el likn till alla ? gott julte från kahls ? choklad ?

  2. Men du, det var ju en skitbra idé! Ska höra med mina kompisar om det funkar för dom! 🙂 Ibland ser man inte det man har mitt framför näsan, tack! 🙂

Kommentera

