Men se, då nalkas Lucia…


Hoppas ni har haft en riktigt mysig Lucia idag!

Direkt efter frukosten så drog vi på Absolute Christmas på högsta volym och började klä granen.

När den väl var klädd tog jag en omgång tvätt i tvättstugan, se’n har jag strukit B’s lucialinne och klätt om kronan som var lite stor.

Det finns bilder på FB för dom av er som är listade som mina vänner där om ni är nyfikna! 🙂

Dagens middag blev fläskytterfilé med bulgur & brysselkål, som vi enligt vår jultradition åt framför tv’n tittandes på PolarExpressen. Jag passade också på att fläta B’s hår så hon ska vara extra fin imorgon när hon lussar…

Nu håller ungarna på att krypa i pyjamasen & jag ska gå upp & läsa Narnia med dom ett tag innan det är sängdags! :

Nu

2 thoughts on “Men se, då nalkas Lucia…

  1. jättefina bilder ! hon var så fin din egna lilla lucia. jag ska försöka ta kort på mina små lucior imorgon ! nu svider det av trött het i mina ögon …. redan liksom …. ha det så gott

  2. Tack! Hon är så förväntansfull! 🙂

    Du måste lägga upp bilderna på FB!

    Jag börjar också fundera på sängen; blir nog före 22 ikväll… *gäsp*

Kommentera

