Freaky Friday


Har ni sett den filmen?

Älskar Jamie Lee Curtis, hon är så cool! 🙂 Fast det jag gillade bäst med filmen är iallafall musiken. Har länge tänkt köpa cd’n, men har inte kommit till skott, och nu är det nog försent?

Hoppade av i Kista på väg hem; måste ju köpa lucialinne till B tills på måndag. Hittade ett urfult på BR för 199:90, men köpte det iallafall; fast gick vidare till Lindex & hittade ett ”vanligt” för 99:00! Ibland ska man ha tur också…

När jag väntade på tåget ringde grannen, C, som undrade om hon kunde ta med sig B&E hem också? Varsågod! 🙂

Kom hem efter en sväng via Ica & ringde för att berätta att jag var hemma & fick höra att B ville sova där, och A ville sova här; så vi bestämde oss för att dela ungarna…

Maken kom hem med en god nyhet, så vi öppnade en flaska bubbel & gjorde en mumsig pizza och hade en liten stund för oss själva utan barn.

B kom hem & hämtade kläder & pyjamas, och E kom hem med A.

Maken stack iväg eftersom han & ”gänget” bestämde lite spontant att åka in & ta en öl – precis så ska det va! Man lyfter luren, säger åt polarna att Nu gör vi nå’t och så ses man ett par timmar senare! 🙂

Killarna tittade på Alvin & Gänget, och jag har skrotat lite här vid datorn och sms’at lite. Älskar att tekniken gör att jag har mina kompisar på ett knapptrycks avstånd! 🙂

Nu snart ska jag titta på sista slängen av Idol. Hoppades på Tove, så nu spelar det ingen större roll vem av pojkarna som vinner…

Hoppas att ni får en fin helg – våra enda planer består i att vi vill klä julgranen imorgon eller på sönda’, så vi åker nog till Bauhaus mañana – inge’ plastskit här heller! 🙂

Fast våra planer brukar ju kunna ändra sig snabbare än man säger flasklock, så jag återkommer med en summering efter ett done deal! 😉

Kommentera

