Cellbes s k service…


I förra veckan beställde jag diverse kläder från Cellbes; får orderbekräftelse där det står att jag ska få leverans i början av december.

Igår ringer jag för att fråga om kläderna är på väg. Får till svar att det tar 7-10 dagar innan dom kommer, alltså mitten av december. Samtidigt erbjuder hon mig att betala runt 50 kr för snabbare leverans; då kan jag ha leveransen inom 2-3 da’r, eller så kan jag betala 145 kr & få leverans redan nästan dag ”för allting finns ju i lager”!

Fattar inte varför det då ska ta 7-10 dagar att få leverans om allt nu finns i lager? Eller är det nå’ standardknep för att man ska betala extra för leveransen?

Har en känsla av att det blir både första & sista gången jag beställer nå’t därifrån…

Kommentera

