Lill-lördag!


Känns mer som torsdag än onsdag, så jag piffade till mig lite extra imorse med stickad klänning & strumpbyxor; man är ju norrlänning i grunden så -7C och strumpbyxor är ju inge’ problem! 😉

Lill-lördag som sagt; den här veckan känns så himla party. Mest troligt p g a julfesten på jobbet på fredag antar jag; fast middag med goda vänner på lördag är ju inte fel det heller! 😉

Har bestämt mig för att inte följa med mamma, syrrorna & systerdotter till Island i slutet av mars… Jag tvekade ju eftersom min systerdotter är så himla ego & bortskämd, och helgens besök slog spiken i kistan. Hon suckade, pustade, stönade, tackade inte ens för maten & var allmänt tjurig och bossig, alltmedan syrran bara fnissade & urskuldade henne. Efter 4 dygn tillsammans nästan dygnet runt skulle jag vara färdig att strypa henne; fast officiellt så fick jag inte ledigt från jobbet… 😉 Lägger mycket hellre pengarna på en resa med familjen till Disneyland Paris! 🙂

Kommentera

