Veckoschema…


Dom närmaste två veckorna kommer att bli hektiska…

* Idag – utvecklingssamtal med B, se’n läxläsning med K som följer med oss hem efter skolan.

* Imorgon – Scouterna efter skolan

* Onsdag & Torsdag – tänkte försöka få upp lite ljusslingor efter jobbet.

* Fredag – B&E får 2:a vaccinationssprutan direkt på morro’n. Jag ska på julfest efter jobbet & B ska på skoldisco & därefter pyjamasparty hos en kompis.

* Lördag – En kompis skulle kommit på middag, men ställde in. Istället har vi blivit bortbjudna till en kompis i Skogås. E sover eventuellt över där.

* Söndag – Packa.

* Måndag v 50 – Läxläsning med K. Marknadsundersökning kl 20.

* Tisdag – Onsdag – Möte i Belgien med jobbet

* Torsdag – Inget

* Fredag – Söndag – Klä julgran & pynta färdigt.

Känns som om jag ska ladda med vitaminer… 🙂

2 thoughts on “Veckoschema…

  1. ojoj du har en del att stå i ! Ladda med vitaminer och ginseng kanske ör att orka ? Möte i belgien ? Vad kul !! hoppas du kommer orka allt : ) kram

  2. Jag ska försöka peta i mig lite Berocca – men jag hatar brustabletter! 🙂

    Ska bli roligt att åka till Belgien igen; trist bara att man inte hinner sight-see’a nå’!

Kommentera

