2 av 3


Hittade två födelsedagspresenter av tre, men eftersom jag inte behöver 3-åringens present förrän om en månad så är det ingen panik…. 😉

Det blev nagellack åt 10-åringen och mössa & halsduk åt 52-åringen. Köpte samma uppsättning åt maken också, plus 2 stickade tröjor eftersom det var halva reapriset på Kapp-Ahl. 🙂

1½-timmes undersökningen tog lite mindre än en timme; man är väl effektiv! 😉

Maken ringde mig på hemvägen & sa åt mig att köpa en kebab på vägen, ungarna var tydligen utsvultna eftersom dom åt upp min andel också… 😉 Struntade dock i det & kokade lite pasta när jag kom hem istället; spagetti med smör & ketchup – kände mig som tonåring igen! 😉

Imorgon ska maken jobba sent, han kommer nog inte hem förrän vid 20-tiden; ska nästan bli mysigt att få rå om ungarna själv. När det händer en kväll varannan månad eller ännu mer sällan så är det ju lite semester… 🙂

Har börjat fundera på julklapp till maken (nu när han fick tröjorna på en gång!), har ni nå’ förslag på annat än rakvatten? Han har säkert ett halvdussin som han aldrig använder utom till fest när jag påminner honom.

 

Kommentera

