Omplanerade planer


Eftersom vi för en gångs skull har en ledig lördag framför oss så bjöd jag in Blåbäret med familj på middag lite så här i sista minuten. Dom kunde inte komma & vi bestämde oss för att kolla nå’t annat datum.

Men nu när jag satt & tyckte lite synd om mig så ringer telefon’ – en av mina äldsta vänner fyller år på lördag. Dom brukar normalt bara fira -5 & -0 dagar, men nu ville dom bjuda på middag iallafall, så nu har vi en slapp dag & se’n middag och samkväm med goda vänner från 17. Och dom bor 5 min gångväg från oss! 🙂

Ninni glad igen!

One thought on “Omplanerade planer

  1. Blev inget wordprss för mig.. fortsätter på Expressen…

    Ja en förpackning med massor med mat kostar 60:-

    Nu är det dax för znarklådan..
    Natti natti!

Kommentera

