Skör idag


Idag har vi inte varit piggast… Vi sov till strax efter 11, åt frukost & se’n rensade vi ur vårt sovrum lite; fällde ihop resårsängen vi hade där inne medans ungarna var febriga & sån’t. Vi la upp en massa saker på vinden också, så nu är det nästan beboeligt där inne igen. Rena sängkläder fick vi också! 🙂

Vi hämtade ungarna vid 16 & åkte till Kista för att äta där; vi träffade B&M där också med tjejerna, så vi satt vi långbord & umgicks – mysigt! 🙂

Efter maten gick vi till frisören & klippte håret på B&E; E blev flera år äldre när han blev av med det där björnfällen på huvudet! 🙂

Vi lovade ungarna glass efter klippningen, men se’n drog vi hemöver. Kände att jag började få ont i huve’ så jag tog en Panodil – plockade fram termometern & har 37,7… Nu har jag varit förkyld & febrig av & till i snart två månader – nu får det banne mig räcka!

2 thoughts on “Skör idag

  1. kommer du ihåg när jag hade feber i över 4 månader ? det va inte skoj, så jag förstår hur du känner dig. krya på dig !

  2. Hördudu, Ninnibeth! Nu tycker jag att det är dags att du pallrar dig iväg till doktorn! Säg till (på skarpen om det behövs) som det är, och tar de inget test på mycoplasma så kan jag komma och tala om det för dem att det måste de göra. Dottern var så fram och tillbaka men aldrig frisk i ett halvår, och det var vad hon hade. Det tog två antibiotika-kurer för henne att bli frisk…

    Nå, vad väntar du på??? Iväg!

    Kram!

Kommentera

