Tyst sa jag!


Tänk att jag aldrig kan lära mig! Pratade igår om att rycka upp mig ur virusträsket, så vaknar jag med halsont imorse… Näsan har börjat snora igen också…

ARG!

Satte på mig en ceris, stickad klänning idag bara för det – tänkte köra lite färgterapi på mig själv! 🙂

Det gick bara bra för ungarna att ta flunsasprutan imorse iallafall… Det var 5 familjer före oss när vi kom (drop-in), och första barnet kom ut & grinade & höll sig för armen & deklarerade högt & ljudligt att det gjorde SÅÅÅÅÅÅ OOOOOONT med tårarna sprutandes… Pappan garvade & sa åt honom att skärpa sig innan han skrämde upp hela väntrummet! 🙂

Det var ingen fara för B&E dock, dom gick ut och sträckte på sig & sa åt alla som väntade att det knappt kändes som lite motvikt till den ledsna grabben tidigare…

Så nu ser ni till att hålla tummarna att dom inte får nå’ läskiga bieffekter från sprutan som sabbar deras hajk nu i helgen! 🙂

One thought on “Tyst sa jag!

Kommentera

