Sovmorgon


Klev upp vid 7:45  för att jaga iväg ungarna till skolan, se’n gick jag & la mig igen – och sov till 11:45!

Har nog feber eftersom ögonen är blankgrå, men har inte plockat fram termometern. I övrigt så känns det som om jag lever i en bubbla; jag observerar omvärlden, men det känns inte som om jag är riktigt närvarande. Går mest på autopilot, men kan tappa mig i detaljer & fundera varför den där saken står just där, eller vad man ska ha ett hålslag till e-g-e-n-t-l-i-g-e-n. Ja, ni hör ju hur det låter…

Tror att det var ett klokt beslut att stanna hemma idag…

7 thoughts on “Sovmorgon

  1. Hej, nu har jag flyttat från Expressen också…
    Testar här ett tag få se..
    Lite svårt i början när allt är nytt…
    Ska sitta i morgon och klura lite hur det funkar…

    Adress är alltså sarasbloggliv.wordpress.com

    Expressen finns kvar men jag ska gå över hit så småningom när alla lärt sig det…

    Trevlig kväll!

    Alabaster

  2. Alabaster – du höll ut länge! Välkommen till WP! 🙂

    Malde – Jag har mina ljusa stunder… 😉

    MG – En gör så gott en kan!

    Fd – Det tar minst 2-3 veckor innan vaccinet har effekt, och fortfarande vet man inte om det räcker med en spruta…

    Ullies – Biverkningarna kommer ska bara vara i 2-3 da’r efter sprutan… Både B&E var ju förkylda, så det är nog dom som har smittat mig.

Kommentera

