Hand me mah walking stick mah deah…


Trodde väl aldrig, och då menar jag aldrig, att jag skulle säga det här, men…

<djupt andetag>

FickCellbeskatalogigårochdomhadefaktisktnågrasnyggatunikordär!

*puh*

Tänk va’ jag garvat snett åt den där katalogen vid fammos köksbord, åt all gabardin & syntetblusar, men nå’t har hänt uppenbarligen, för jag tror faktiskt att jag ska ta & beställa därifrån! Sitter fortfarande & skakar på hue’ och kan inte riktigt fatta, men Ninni tyckte faktiskt att det fanns fina kläder i Cellbes katalog…

Ena foten i graven…

5 thoughts on “Hand me mah walking stick mah deah…

  1. jag håller med dig !! har jag oxo suttit och fnissat åt cellbeskatalogen på mormors köksbord, men nåt har hänt och dom har rätt fina saker nu…eller så håller vi på att bli gamla och få sämre smak….? 😉

  2. tror att vi har fått sämre smak. och jaa , jag kan erkänna att jag köpt lite kläder från cellbes. ” skäms” vart är vi på väg ???

Kommentera

