Titta det snöar!


Nåja, inga mängder, och inget som ligger kvar, men det kom nå’ra fina flingor imorse iallafall. Tillräckligt för att ungarna skulle dansa & sjunga Titta det snöar! 😉

Hade ett par lite väl tajta byxor på mig till bussen imorse; frös som en nakenhund gjorde jag, och sitter här på jobbet & känner mig som en bullig champinjon, men börjar det brinna så har brandmännen att par rejäla valkar dom kan lyfta mig i! 😀

MG är på väg söderöver nu, är lite orolig eftersom det är en 70 mil att köra, och delar av vägarna är snöiga & hala, och hon har sommardäck på bilen, men hon har lovat att skynda långsamt, så det går nog bra.

Ikväll har ungarna scouterna igen, hoppas jag kan övertala maken att cykla med dom, vill inte ge mig ut i kylan när jag inte mår riktigt bra än…

6 thoughts on “Titta det snöar!

  1. hahahahaha! sitter här på jobbet och skrattar högt. tur som sjutton att jag jobbar där jag jobbar 😉 kram!

  2. Jo, men visst, det var snöflingor i luften i morse, men inte många så det gick an.
    Men så det blåser., riktigt otäcka nordanvindar, så håll dig inomhus om du inte mår bra, för blåsten går genom märg och ben.
    Krya på dig och kram från optimist

  3. U, kan du komma förbi mañana? Sms’ar!
    Optimist, kul att du kommer förbi! Tack för omtanken!
    Malde, hon är här & allt är bra. Hoppas ni får skoj på Ikea imorgon!
    Me, på Gotrland är det alltid bra! 😉 Trevligt att du hittat hit! 🙂

Kommentera

