Isterband!


Ja, efter att jag jagat iväg ungarna till skolan imorse kröp jag i säng igen & vaknade av att moderskapet ringde för att berätta att hon ”köpt ut” Sohlbergs isterband åt mig på rea uppe i Bollnäs. Det är kärlek det! 😉

Ungarna var inte så pjåkiga igår heller. Jag åkte in till sta’n igår på en marknadsundersökning (400 spänn för att sitta & tycka i två timmar, macka, te & godis på köpet – helt ok!), och suckade lite om att jag måste hänga tvätt när jag kom hem. B deklarerade utan en eftertanke att ”Det fixar vi, mamma!”. Och senare på kvällen fick jag ett sms ”Ska vi lega allt i torktumlaren?”. Så jag sms’ade tillbaka direktiven & när jag kom hem behövde jag bara räta ut lite knöliga kläder på klädsträcket. Inte illa pinkat av en 8 & 10-åring! 🙂

Maken åkte å andra sidan förbi Ica Maxi & storhandlade på hemvägen, så han får godkänt han också! 😉

Nu ska jag upp & ta mig en balja te med honung! Skål! 🙂

4 thoughts on “Isterband!

  1. Marlene, visst är det trevligt med lite avkastning på investeringarna?! 😉

    Malde, Sohlbergs isterband är dom bästa som finns! Jag köper inte ens isterband här i Stockholm eftersom dom bara är blaha jämfört med Sohlbergs! 🙂
    Vet inte när MG kommer ner, men hoppas att det funkar den här gången! 🙂

Kommentera

