Snart helg!


Nu är det inte många minuter kvar på veckan – hallelujah!

Ikväll kommer MG & dotra; innan dess ska jag shoppa mat & vattenflaska (sonen till min kompis har önskat pengar till ett löpband i födelsedagspresent, så då tänkte jag stoppa mynt i en vattenflaska… 😉 ). Blir två kycklingar idag eftersom grannpojken ska äta hos oss. Eftersom syrran hans höll på att äta oss ur huset i förra veckan så gäller det att man laddar upp. Kanske ska ta 3 så har vi lunch på lördag också…

Imorgon ska vi passa Tittilila medans MG jobbar, se’n blir det kräftskiva på kvällen; maken får åka & handla medans jag & ungarna leker med Tittilila! 😉

På söndag är det födelsedagskalasdags igen. Känns som om det är nå’n som fyller varje vecka allra minst…

Blir extra rolig helg nu också eftersom min moster röntgat lungorna efter strålningar & cellgifter mot sin lungcancer & har fått höra att allt ser mycket bra ut!!! Hon ska på några fler strålningar av skallen eftersom det tydligen är vanlig att det sprider sig norrut, men vad jag förstår så är det bara preventivt… 🙂

Hoppas ni får en riktigt härlig helg allihopa – det tänker iallafall jag ha! 🙂

2 thoughts on “Snart helg!

  1. *Knackar på försiktigt*

    Hoppas att alla mår bra, det gör i alla fall jag. Maken är ute på sin tvåtimmars cykeltur.

    Livet är härligt!

    Må så gott!

Kommentera

