Klart det blev regn…


Fast imorse var badrumsmattan torr iallafall… 😉

Först sköljde tandläkar’n ur, sen fick jag en gasbinda indränkt i kortison & bedövning nerkörd i hålet där tanden satt . Funkade tills efter midda’n när gasbindan ramlade ur…

Men det smakar iallafall inte kadaver i mun längre, och värken är borta även om det fortfarande killar & kliar i hela käken…

Ungarna fick skjuts i bilen till scouterna; maken tyckte synd om dom eftersom det blåste & småregnade. Medans dom var där åkte maken & jag till Mekonomen i Ikeahuset i Barkarby & köpte en varningstriangel till bilen eftersom maken hade besiktning imorse.

Vi tittade också in på Sportex vägg i vägg där dom har kanonrea på vinterkläder; vi har vinterkläder till ungarna i vinter, men annars skulle vi ha passat på! Vad sägs om vinterjacka & täckbyxor för 400 (ordinarie pris 799)?! 🙂

Tittade på Superstars & The Mentalist som kom direkt efter, men var i säng strax efter 22; snudd på personbästa… 😉

Maken vaknade som skjuten ur en kanon imorse; han hade glömt bort att bilen skulle besiktas kl 7, så när väckarklockan ringde för andra gången kl 6:39 fick han lite bråttom… 😉

Bilen gick igenom utan anmärkningar iallafall!

Idag ska jag nog hoppa av i Kista på vägen hem; vill ha nå’ nya långärmade tröjor… Ska nog passa på att lägga upp ett förråd med strumpbyxor också…

2 thoughts on “Klart det blev regn…

  1. Du tänkte på mig i morse, så lustigt. Du kanske är, vad heter det, synsk?
    Det var min mamma. Kunde vara lite märkligt ibland.
    Nu tror jag att jag är på banan igen, lite smått. Tar en dag i taget. Tror att jag ibland översköljs av längtan efter min förra man som dog för fem år sedan, och det är ju inte bra för mysingens skull.
    Avundas dig inte betr. tanden och besöket hos tandläkaren. Men ibland måste man bara gapa och bita ihop. Fast inte samtidigt förstås.
    Kramar till dig.

Kommentera

