Nu kliar det!


(Dags för den dagliga tandstatusen alltså)

Ända se’n jag vaknade imorse (det bidde bara en Panodil innan sängen f’resten, & en till 4:29 imorse, man kan ju inte slarva hur som helst mitt i veckan!) har det kliat i tandköttet så jag håller på att bli vansinnig! Vill helst av allt ta en flaskborste & köra ner i hålet efter den urdragna tanden.

Undras om det betyder att det håller på att läka, eller om jag ska förbereda mig på en tandlös tillvaro med gröt, välling & pölsa…

One thought on “Nu kliar det!

  1. När det kliar brukar ju betyda att det läker, så det hoppas jag stämmer även när det gäller utdragna tänder!

    Må så gott!

Kommentera

