Ömkäftad


Tandläkar’n var jättebra, inte tu tal om det; hon pratade, lyssnade, förklarade, uppmuntrade & var mjuk på hand. Men ont i munnen har jag iallafall… Tanden var rena isberget; jag tror roten var dubbelt så lång som det man såg av tanden! Det tog en hel del vickande & rotande innan den behagade släppa tagen. Tog hem den för att visa E & han blev vederbörligen imponerad & konstaterade att tandfén säkert skulle ge mig massor för en så stor tand! 🙂

Käkade glass till middag medans jag tittade på Superstars. Vet inte om jag kommer att fastna framför tv’n i fortsättningen; visst är deltagarna bra, men programledarna var bara fladdriga & trista. Lite väl mycket reklam också…

Knaprade en Panodil nyss & ska nog slå på stort och ta en till nu när jag går & lägger mig – det du, MG! 😉

5 thoughts on “Ömkäftad

  1. sonen drog också ut en tand för några år sedan, och vi blev också imponerade över längden på roten!

  2. uhh tandrot ! vilket äckligt ord egentligen ! Nåja hoppas det ger med sig ! Själv dammade jag av tandtråden och körde ett varv framför tv:n igår. helt öm i hela tandköttet idag : ( haha kramis

  3. Oj, då är du bakis idag då? 😀
    Superstars ska jag se, blev på gott humör av alla söta muskler men precis som du irriterade jag mig på programledarna! Men det får gå ändå!

  4. Haha, tog du hem den ?? 😉 Hoppas att det känns lite bättre idag samt att du har kunnat sova. Kram !

  5. Lejonet, tänk vilka hemligheter männoskokroppen döljer! 😉

    Annie, jag är dålig på det här med tandtråd också. Är ju inte skönt om man inte gjort det på ett tag!

    MG, smått bakis, ja. Känner mig liksom på sidan av mig själv… 5 panodil på ett dygn är inte min normaldos direkt! 😉

    Ullies, jag visste att E skulle vilja se den; han är ju grabb! 😉

Kommentera

