Arkiv | 12 december, 2008

Men rösta nu då!

Ni kan ju inte ha nå’t viktigare för er en fredagseftermiddag än att hjälpa mig välja klänning?!

Ledtrådar – jag är kort (154 cm), kurvig (omskrivning för det där ordet som rimmar på KUND) och Pernilla Wahlgren-brun i håret..

🙂

Detta inlägg publicerades på 12 december, 2008, in Okategoriserade och märkt . 1 kommentar

Kan jag?

Håller på att leta klänning till helgerna…

Vilken ska jag satsa på?

 

ellos2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hm-32

lindex1

hm-21hm-11halens-21halens-11bikbok1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fundringar

E har visserligen (bokstavligen) dammat av en batteridriven ”ride-on” motorcykel som mormor köpte till honom när han fyllde 5 år, som han knappt använt, för att ge till vår 2-årige grannpojk, men vad mer kan man hitta på att köpa åt honom? Motorcykeln är ju från E själv ”bara för att P är så söt!”… 🙂

Se’n har jag en kompis som fyller 34 den 20:de; vad kan jag hitta på till henne? Vill komma ifrån det där med parfym, smink & kläder… Hon har inga direkt uttalade intressen heller…

Och grannmamman har tällt upp & hjälpt oss så mycket i år med ungarna (som t ex i eftermiddag när vi ska springa alla våra ärenden & hon utan att blinka säger åt oss att skicka över dom till henne) – vad kan man hitta på som är BARA för henne? Fundrar på presentkort på hudvård?

Sen är det ju mamma & pappa – är en digital fotoram för komplicerad för dem? Såg att det fanns billiga på Netonnet, butiken ligger ju i Veddesta, och vi ska ju till Barkarby & snurra ikväll iallafall…

Lugn start på Lucia-helgen! :)

När jag kom till jobbet brydde jag mig inte om att tända lampan i taket; istället tände jag två värmeljus & satt i mörkret & kollade mail & bloggar i lugn & ro – helt klart en mjukstart som jag ska köra oftare!

🙂